اخطار درباره خشك شدن باغ 27 هزار متری ادونتیست در تهران

اخطار درباره خشك شدن باغ 27 هزار متری ادونتیست در تهران به گزارش گل بخر عضو شورای شهر تهران نسبت به خشك شدن باغ 27 هزار متری «ادونتیست» اخطار داد.


به گزارش گل بخر به نقل از ایسنا، شهربانو امانی بامداد امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر قبل از دستور خود با تشکر از شهرداری تهران برای انتخاب 22 خیابان بدون خودرو در روز جهانی بدون خودرو، اظهار داشت: این اتفاق را به فال نیک گرفته و امیدواریم با اجرای TOD (توسعه حمل و نقل محور) شهر به انسان ها برگردد.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه با خبر شدیم که ستاد اجرایی فرمان امام به باغ 27 هزار متری «ادونتیست» که صدها درخت با بن 180 تا 200 دارد که در آستانه خشک شدن است، اظهار داشت: لازم است که مسؤلان باغ حداقل اجازه دهند که نمایندگان شهرداری منطقه علاوه بر آبیاری نسبت به آمار برداری هم اقدام نمایند.
همینطور الهام فخاری هم در تذکری با اشاره به اینکه عرضه خدمات اجتماعی از جانب شهرداری تهران برای گروه های خاص جز وظایف است اظهار داشت: متاسفانه باوجود اینکه توجه به خدمات عرضه شده اجتماعی مهم می باشد اما شاهدیم که حکم مدیریت سازمان رفاه و خدمات اجتماعی بعداز گذشت ماه ها همچنان «سرپرست» است.
وی با تاکید بر اینکه موعد قانونی حضور سرپرست گذشته و لازم است مدیریت این مجموعه تعیین تکلیف شود اضافه کرد: مدیر یک مجموعه یا حکم دارد یا ندارد و این شرایط سرپرستی آن هم برای ماه های طولانی بطور قطع باعث بلاتکلیفی سازمان شده و آنرا تضعیف می کنند و لازم است شهردار تهران هر چه سریعتر فکری برای این مورد داشته باشد.



1399/07/01
20:00:07
5.0 /5
1838
تگهای خبر: آبیاری , باغ , خدمات , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است