دمای زیر صفر درجه در مناطق زلزله زده و ۱۲ شهر دیگر

دمای زیر صفر درجه در مناطق زلزله زده و ۱۲ شهر دیگر به گزارش گل بخر مدیر كل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش باران و برف در كشور تا روز چهارشنبه (29 آبان) اظهار داشت: دمای هوا در 13 شهر همچون تبریز فردا (27 آبان) به زیر صفر درجه سانتیگراد می رسد.



صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، اظهار كرد: بر طبق تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدلها امروز (۲۶ آبان) فعالیت سامانه بارشی در قسمت های مركزی و جنوب غرب كشور ادامه دارد و به تدریج مناطق شرقی كشور را متاثر می كند همین طور این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه (۲۹ آبان) در كشور فعال خواهد بود.

وی افزود: براین اساس امروز (۲۶ آبان) بارش باران و برف در استان های گیلان و مازندران و ارتفاعات البرز مركزی در استان های قزوین، البرز، تهران، سمنان، مركزی، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، غرب یزد، فارس، كهگیلویه و بویر احمد و رگبار و رعد و برق در خوزستان و بوشهر پیش بینی می شود.

مدیر كل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهار داشت: تا روز چهارشنبه (۲۹ آبان) بارش باران و برف در كشور ادامه دارد و از روز سه شنبه (۲۸ آبان) به شرق كشور كشیده می شود.

ضیاییان همین طور درباره وضعیت جوی مناطق زلزله زده كشور در آذربایجان شرقی اظهار داشت: طی فردا و پس فردا (۲۷ و ۲۸ آبان) دمای هوا در این مناطق بین منفی ۸ تا ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود و فردا نیز احتمال بارش برف در این مناطق وجود دارد.

وی درانتها اظهار نمود: دمای هوا فردا (۲۷ آبان) در ۱۳ شهر كشور شامل اراك، اردبیل، ارومیه، اصفهان، ایلام، تبریز، زنجان، سنندج، شهركرد، قزوین، كرج، كرمان و كرمانشاه به زیر صفر درجه سانتیگراد می رسد.





منبع:

1398/08/28
08:34:22
5.0 /5
4398
تگهای خبر: باران , بو , دمای هوا , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است