برف سنگین در اروپا جان ۱۲ نفر را گرفت

برف سنگین در اروپا جان ۱۲ نفر را گرفت به گزارش گل بخر بارش سنگین برف و وضعیت نامساعد جوی كه مناطقی از اروپا را فراگرفته به كشته شدن دست كم ۱۲ تن منجر گردیده است.



به گزارش گل بخر به نقل از ایسنا، در مناطق "آلپین" (هشت كشور اروپایی كه رشته كوه آلپ در آنها قرار دارد) به علت بارش سنگین برف و وزش باد، پرواز هواپیماها با تاخیر انجام می گردد و صدها نفر را سرگردان شده اند. همینطور خطر وقوع بهمن در مناطق كوهستانی افزایش یافته است.

تلاش ها برای یافتن اجساد چهار كوهنورد كه در نروژ گرفتار حادثه شده بودند به علت بارش شدید برف و دامنه دید پایین به سختی انجام می گردد.

در اتریش هم صدها نفر به علت مسدود شدن مسیرهای ارتباطی در خانه های خود حبس شده اند و در بعضی از مناطق این كشور شكستن تنه درختان و تیرهای برق به قطعی برق منجر گردیده است. مدارس در بعضی از مناطق برای دومین روز تعطیل اعلام شده و بعد از فروریختن سقف بعضی از ساختمان ها به مالكان سفارش شده برف پشت بام ها را پارو كنند.

دوشنبه شب هم ۱۱ كوهنورد در آلمان كه در برف گرفتار شده بودند نجات پیدا كردند. همینطور در سوئیس، اتریش و آلمان چندین نفر به علت سقوط بهمن جان خویش را از دست داده اند. مقامات اخطار داده اند با ادامه بارش برف احتمال سقوط بهمن همچنان وجود دارد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، در هلند هم پروازهای فرودگاه شیپخول آمستردام روز گذشته (سه شنبه) با تاخیر انجام گرفت یا لغو شد.




1397/10/19
14:44:13
5.0 /5
4747
تگهای خبر: باد , بو , درخت , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است