هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس است

هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس است به گزارش گل بخر مدیر واحد مدل سازی وپیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران اظهار داشت: بیشتر مناطق شهر تهران در روز جاری در شرایط ناسالم برای گروه های حساس خواهد بود و انتظار می رود به تدریج در طول روز از غلظت آلاینده های تجمع یافته كاسته گردد و شرایط بهبود یابد.



حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اضافه كرد: پیش بینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۱۶ دی ماه) نسبت به روز گذشته است و برای برخی ساعات صبحگاه بارش پراكنده باران و در بعدازظهر وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه انتظار می رود.

وی در ادامه اظهار داشت: با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی فردا (۱۷ دی ماه) رفته رفته بر سرعت باد افزوده خواهد شد و برای برخی ساعات وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متربرثانیه از سمت نواحی غربی - شمال غربی پیش بینی می گردد. همینطور دما تا روز آینده كاهش محسوسی خواهد یافت.

مدیر واحد مدل سازی وپیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران اضافه كرد: پیش بینی می گردد تا روز دوشنبه (۱۷ دی ماه) شرایط كیفیت هوای سالم دربیشتر مناطق پایتخت برقرار شود.

شهبازی در انتها اظهار داشت: میانگین كیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۵ و هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس بود. این شاخص الان ۱۲۵ و هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.




1397/10/16
14:34:27
5.0 /5
4667
تگهای خبر: آلاینده , باد , باران , بو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است