آگهی سازمان هواشناسی: جاده ها لغزنده میگردد

آگهی سازمان هواشناسی: جاده ها لغزنده میگردد گل بخر: مدیركل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی بارش برف و باران برای غالب مناطق كشور، از خطرات ناشی از لغزندگی جاده ها، مه آلودگی و كاهش دید آگهی داد.


احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، روند فعالیت سامانه بارشی را طی روزهای آینده پیش بینی و اعلام نمود: سامانه بارشی امروز (پنجشنبه ۱۳ دی)، در بخش های غربی خلیج فارس، استان های واقع در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، بخش هایی از جنوب، نواحی مركزی، استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز و به تدریج شرق و شمال شرق كشور سبب بارش برف و باران و وزش باد شدید و در استان های جنوبی سبب رعد و برق خواهد شد.
این كارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینكه از اواخر امروز از سمت غرب از فعالیت سامانه بارشی كم می شود، اظهار داشت: این سامانه فردا (جمعه ۱۴ دی)، در شمال شرق كشور فعال بوده و به تدریج از بعدازظهر جمعه از كشور خارج خواهد شد.
به قول وظیفه، امروز در استان های چهارمحال و بختیاری، كهگیلویه و بویر احمد، نیمه شمالی خوزستان، جنوب ایلام، لرستان، مركزی، جنوب همدان، شمال غرب فارس، قم، تهران، البرز، قزوین، غرب كردستان، غرب و جنوب اصفهان، سمنان، گلستان، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش شدید خواهد بود. همین طور امروز غرب خلیج فارس مواج و طوفانی پیش بینی میگردد.
مدیر واحد پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینكه به جهت بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر این استان ها لغزندگی جاده ها و مه آلودگی و كاهش دید پیش بینی می شود، افزود: امروز در جنوب و جنوب غرب و جنوب كشور از بعدازظهر امروز در نیمه شرقی كشور و همین طور استان های تهران، البرز، قم، سمنان، مركزی و اصفهان وزش باد شدید پیش بینی میگردد كه تا ظهر جمعه تداوم دارد. افزایش سرعت باد در شرق و جنوب شرق كشور منجر به وقوع پدیده گرد و غبار خواهد شد.
مدیركل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی درانتها با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار نمود: آسمان تهران فردا صاف، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداكثر و حداقل دمای ۱۰ و صفر درجه سانتیگراد خواهد بود، همین طور تهران در روز شنبه (15 دی)، كمی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و كمینه دمای ۱۱ و یك درجه سانتیگراد پیش بینی میگردد.



1397/10/13
14:09:06
5.0 /5
4692
تگهای خبر: آسمان , آلودگی , باد , باران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است