وزش باد بسیار شدید در پایتخت

وزش باد بسیار شدید در پایتخت به گزارش گل بخر مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران اظهار داشت: بر مبنای تحلیل ﺁخرین داده های هواشناسی پیش بینی شده برای شهر تهران، با تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز در بعضی ساعات بعدازظهر وزش باد بسیار شدید به بزرگی ۱۰ تا ۱۳ متربرثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می رود.



حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اضافه كرد: به تدریج با كاهش میزان ناپایداری جوی طی فردا (۵ آذر) از سرعت باد كاسته و در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۷ متربرثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی پیش بینی می گردد. این شرایط در روز دوشنبه كمابیش ادامه خواهد داشت و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر (بزرگی بین ۳ تا ۵ متربرثانیه) خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: طبق نتایج پیش بینی كیفیت هوا، طی امروز شرایط كیفی هوای پایتخت در شرایط پاك خواهد بود و انتظار می رود تا فردا وضعیت كیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده بین شرایط سالم و پاك قرار داشته باشد.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران با اشاره به هوای پاك پایتخت اظهاركرد: شاخص كیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ بود.

به گفته وی دما تا روز یكشنبه كاهش جزئی خواهد یافت.



 

1396/09/04
00:15:50
5.0 /5
4844
تگهای خبر: باد , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است