گرد و غبار هوای قم، قزوین و تهران را آلوده می كند

گرد و غبار هوای قم، قزوین و تهران را آلوده می كند گل بخر: مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به برقراری جو پایدار در غالب مناطق كشور، از كاهش كیفیت هوا در استان های قم، قزوین و تهران در اثر انتقال گرد و غبار به این استان ها اطلاع داد.



احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: برپایه تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق كشور آسمان صاف تا آفتابی خواهد بود. همینطور در سه روز آینده وزش باد شدید در جنوب سمنان و انتقال گرد و خاك كاهش كیفیت هوا در استان ها قزوین و قم و تهران خواهد شد.

وی اضافه كرد: در سه روز آینده در استان های سیستان و بلوچستان، شرق خراسان جنوبی، شرق كرمان و جنوب سمنان در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می گردد كه در منطقه زابل با گرد و خاك همراه خواهد بود. در بعضی نقاط استان خوزستان، بوشهر، ایلام در بعضی ساعات وزش باد شدید و كاهش كیفیت هوا پیش بینی می گردد.

این كارشناس اسازمان هواشناسی در ادامه اظهار نمود: امروز (۴ تیرماه) درارتفاعات شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز و شرق مازندران و شمال شرق تهران رشد ابر و رگبار پراكنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

به گفته وظیفه، طی سه روز آینده هوای گرم در نیمه غربی كشور ماندگار خواهد بود اما در نوار شرقی كشور شاهد دو تا چهار درجه ای دما خواهیم بود. افزون بر این طی سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و سواحل شرقی دریای عمان مواج پیش بینی می گردد.

مدیر كل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی در انتها در مورد شرایط آب و هوایی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: فردا و پس فردا (۵ و ۶ تیرماه) آسمان تهران صاف تا كمی ابری خواهد بود و برای این شهر در بعضی ساعات وزش باد پیش بینی می گردد. بیشترین و كمترین دمای تهران طی دو روز آینده به ترتیب ۳۸ و ۲۴ درجه سانتیگراد و ۳۹ و ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.




1397/04/04
13:42:32
5.0 /5
4780
تگهای خبر: آسمان , باد , بو , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است