سامانه بارشی تا هفته آینده فعال است

سامانه بارشی تا هفته آینده فعال است گل بخر: مدیر كل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی استان های پر بارش را در آخر هفته اعلام نمود و از تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده اطلاع داد.



احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اضافه كرد: بر مبنای نقشه های پیش یابی و خروجی مدلهای هواشناسی، سامانه بارشی امروز ( ۲۲ فروردین) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش هایی از جنوب، دامنه های زاگرس مركزی و جنوی و نواحی مركزی كرمان سبب ابرناكی، رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت می گردد.

استان های پربارش امروز

وی تصریح كرد: شدت بارش طی امروز در جنوب غرب آذربایجان غربی، غرب كردستان، برخی نقاط كرمانشاه، شمال ایلام و شمال خوزستان است.

مدیر كل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهار داشت: فردا (۲۳ فروردین) این سامانه بارشی علاوه بر این مناطق، بخش هایی از مركز و شرق كشور را تحت تاثیر قرار می دهد و فعالیت آن در غرب، جنوب غرب و مناطقی از جنوب كشور تشدید می گردد.

استان های پربارش فردا

به گفته وظیفه شدت بارش فردا در استان های آذربایجان غربی، برخی نقاط كردستان، كرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری و نیمه شمال خوزستان خواهد بود كه در بعضی مناطق بارش تگرگ هم پیش بینی میشود

مدیر كل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهار نمود: فعالیت این سامانه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب، مركز، دامنه های جنوبی البرز در استان های غربی، البرز، تهران، برخی نقاط در شرق و جنوب شرق كشور خواهد بود همینطور در این روز برای شرق و جنوب شرق كشور وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

وی با اشاره به این كه سامانه بارشی به تناوب تا هفته آینده فعال خواهد بود اظهار داشت: از بعدازظهر امروز و طی فردا (۲۳ فروردین) شمال خلیج فارس مواج پیش بینی می گردد.

مدیر كل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا (۲۳ فروردین) كمی ابری گاهی همراه با وزش باد در بعدازظهر ابری در اواخر وقت رگبار و رعد و برق پیش بینی می گردد كه بیشترین و كمترین دما ۲۳ و ۱۴ درجه سانتیگراد خواهد بود. افزون بر این تهران در روز جمعه (۲۴ فروردین) نیمه ابری در بعدازظهر ابری همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود و بیشترین و كمترین دما ۲۲ و ۱۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.




1397/01/22
15:02:52
5.0 /5
4944
تگهای خبر: باد , بو , هوا , هواشناسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است