۱۱ استان كشور میزبان گرد وخاك

۱۱ استان كشور میزبان گرد وخاك گل بخر: مدیر پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: امروز (۲۱ اسفندماه) در بعضی از نقاط استان های كرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، هرمزگان، تهران، البرز، قزوین، قم، مركزی و اصفهان وزش باد شدید همراه با گرد و خاك رخ می دهد.



احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا اضافه كرد: بر مبنای تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدلها امروز(۲۱ اسفندماه) با تقویت جریانات جنوبی بارش در جنوب و شرق كشور و با شمالی شدن جریان ها روی دریای خزر، بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق تقویت می گردد.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز در استان های فارس، كرمان، خراسان جنوبی، غرب و شمال هرمزگان، جنوب كهگیلویه و بویراحمد، اردیبل، شرق آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و برخی نقاط استان های سمنان، و یزد رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات شرقی البرز بارش برف پیش بینی می گردد.

مدیر پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی افزود: بعد ازظهر امروز دریای خزر مواج می گردد.

وی با اشاره به اینكه فردا (۲۲ اسفندماه) ناپایداری ها به صورت بارش باران و وزش باد در استان های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی ادامه می یابد، اظهار داشت: امروز ضمن كاهش محسوس دما در شمال شرق و شرق كشور بارش در بعضی نقاط خراسان شمالی و خراسان رضوی به صورت برف پیش بینی می گردد.

مدیر پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی افزود: در این روز برای برخی نقاط استان های سیستان وبلوچستان، كرمان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش پراكنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می گردد. روز چهارشنبه (۲۳ اسفند ماه) بارش پراكنده در شمال سیستان و بلوچستان رخ می دهد.

وظیفه در انتها درباره وضعیت جوی تهران اظهار داشت: فردا (۲۲ اسفندماه) آسمان پایتخت كمی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و كمینه دمای ۱۶و ۶ درجه سانتیگراد پیش بینی میشود. آسمان تهران چهارشنبه (۲۳ اسفندماه) كمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین و كمترین دما در این روز به ۱۷ و ۷ درجه سانتیگراد می رسد.




1396/12/21
14:28:30
5.0 /5
4689
تگهای خبر: آسمان , باد , باران , دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است