اخطار وقوع سیلاب در یک استان شمالی

اخطار وقوع سیلاب در یک استان شمالی به گزارش گل بخر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به احتمال وقوع سیلاب در مازندران اخطار داد.



به گزارش گل بخر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به استان احتمال وقوع سیلاب پیشبینی شده و از مسافران درخواست می شود از اتراق در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

تسنیم در خبری نوشت: حسینعلی محمدی؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران به تقویت سامانه بارشی در ایام چهارشنبه و پنجشنبه ۱۶ و ۱۷ خرداد اشاره نمود و اظهار داشت: در این سامانه شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد در مناطق مختلف استان هستیم.

محمدی اضافه کرد: جاری شدن رواناب محلی پیشبینی شده است و با عنایت به افزایش حجم آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها هر گونه لغزندگی جاده امکان دارد.

وی با تکیه بر احتمال ریزش سنگ در جاده های کوهستانی و اختلال در تردد محورهای کوهستانی بیان نمود: رانندگان هنگام تردد در جاده های محورهای کوهستانی نکات ایمنی را رعایت نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از مردم و مسافران خواست از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند.

محمدی همینطور به کوهنوردان و طبیعت گردان سفارش کرد: از صعود به ارتفاعات و مناطق کوهستانی و تردد و برگزاری چادر و اقامت در فضاهای باز پرهیز داشته باشند.

وی به دامداران هم سفارش کرد: دام های خویش را دور از رودخانه، دهانه مسیل و نقاط مرتفع و در مناطق امن نگهداری کنند.

این مسئول خواهان ورود شهرداران در پاکسازی کانال های هدایت آب های سطحی شد و مقاوم سازی داربست ها و سازه و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهرها را از دیگر اقداماتی دانست که ضروری است در مناطق شهری صورت گیرد.



منبع:

1403/03/19
11:03:24
5.0 /5
255
تگهای خبر: باد , بو , تردد , داربست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است