۱۲۰۰ دستگاه موتورسیكلت برای محیط بانان خریداری شد

۱۲۰۰ دستگاه موتورسیكلت برای محیط بانان خریداری شد ایسنا نوشت: سازمان حفاظت محیط زیست قرارداد خرید ۱۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت را به منظور تأمین تجهیزات مورد نیاز محیط بانان امضا کرد.


در آیین امضای قرارداد خرید ۱۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت برای محیط بانان که با حضوراصغر دانشیان - معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست، سرهنگ جمشید محبت خانی - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سازمان و محمد رضا محمدی - مدیر عامل شرکت تولیدی - برگزار شد، مقرر شده است که بر مبنای قرارداد خرید ۱۲۰۰ دستگاه موتور سیکلت، موتورها تولید و در اختیار محیط بانان قرار گیرد. بر این اساس مقرر شد موتورسیکلت های خریداری شده ظرف مدت دو ماه تحویل سازمان حفاظت محیط زیست شود.

در این مراسم معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست اظهار داشت: با حمایت های خوبی که از جانب دکترعیسی کلانتری - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست - صورت گرفت و تأمین اعتبار امروز می توانیم با افتخار اعلام نماییم در طول فعالیت این سازمان شاهد یکی از بزرگترین اتفاقات مهم در بخش ناوگانی حوزه محیط زیست هستیم. دانشیان افزود: از این پس محیط بانان می توانند با این وسیله نقلیه که توانایی جابه جا شدن در مسیرهای صعب العبور را دارد، محیط را برای شکارچیان غیرمجاز و افرادی که مخل حفظ محیط زیست هستند، ناامن کنند. وی تصریح کرد: نخستین بار است قراردادی دراین سطح منعقد می شود. امیدواریم در موعد مقرر شاهد تحویل موتورسیکلت ها به محیط بانان باشیم. معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، ایران خودرو را شرکتی بسیار بزرگ و با قدمت و سابقه ای طولانی خواند و اضافه کرد: برخورداری از خدمات بعد از فروش مناسب، یکی دیگر از دلایلی بود که باعث شد تا ترغیب شویم از میان چهار کارخانه تولید موتورسیکلت، ایران خودرو را انتخاب نماییم.

دانشیان اظهار داشت: موتورسیکلت های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید کارشناسان انتظامی و محیط زیست از منظر کمی و کیفی مورد تایید قرار گرفته اند. ۲۳۵۲۳۷

1400/03/27
11:09:18
5.0 /5
1002
تگهای خبر: بو , حفاظت محیط زیست , خدمات , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است