ممنوعیت تبلیغات تركیه برای توییتر و پینترست به گزارش گل بخر سازمان فناوریهای اطلاعات و ارتباطات ترکیه تحت قانون جدید شبکه اجتماعی، ممنوعیت تبلیغات در توییتر، پریسکوپ و پینترست را اعلام نمود. به گزارش گل بخر به نقل از ایسنا، قانون جدید شبکه اجتماعی در ترکیه شرکتهای رسانه اجتماعی را که روزانه بیشتر از یک میلیون بار بازدید دارند، ملزم می کند نمایندگان محلی در ترکیه تعیین کنند. شرکتهایی که هنوز نماینده ای در ترکیه منصوب نکرده اند، اجازه تبلیغات ندارند. فیسبوک روز دوشنبه به شرکتهایی پیوست که تابحال اعلام نموده اند در حال انتصاب چنین نماینده ای هستند. یوتیوب که متعلق به شرکت گوگل است هم یک ماه پیش اعلام نمود تصمیم گرفته است نماینده ای در این کشور منصوب کند. تصمیم درباره ممنوعیت تبلیغات در توییتر، اپلیکیشن پخش لایو پریسکوپ و اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس پینترست که از راه نشریه رسمی اعلام شد، از روز سه شنبه اجرایی می شود. این قانون به مقامات ترکیه اجازه می دهد به جای بلاک کردن محتوا که در گذشته انجام می داند، محتوا را از این پلتفرمها حذف نمایند. بر اساس گزارش رویترز، فیسبوک، یوتیوب و توییتر ماههای پیش در ترکیه به علت عدم رعایت قانون جریمه شده بودند. شرکتهایی که این قانون را رعایت نکنند، بعد از روبرو شدن با جریمه و ممنوعیت تبلیغات، در مرحله آخر پهنای باندشان به میزان ۹۰ درصد کاهش پیدا خواهد نمود و در واقع دسترسی به آنها قطع می شود. 1399/10/30 10:55:38 0.0 /5 1497 تگهای خبر: بو , پخش , سازمان , شركت این مطلب گل بخر را تایید می کنین؟ (0) (0) تازه ترین مطالب مرتبط هیچ طرحی برای مدیریت جنگل های هیرکانی تهیه نکرده ایم محدودیت صادرات سیب زمینی رفع شد سازمان استاندارد: سیستم کنترل کیفی روسیه خیلی سخت گیرانه است چنارهای کهنسال کاخ گلستان لطمه شناسی می شود نظرات کاربران گل بخر در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳