كاهش ۴ تا ۶ درجه ای دمای هوا در نوار شمالی كشور

كاهش ۴ تا ۶ درجه ای دمای هوا در نوار شمالی كشور به گزارش گل بخر مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: از فردا (۱۸ شهریور) دمای هوا در نوار شمالی كشور حدود ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد كاسته می شود.



صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: امروز (۱۷ شهریور) در شمال استان آذربایجان شرقی و برخی نقاط استان اردبیل، سواحل غربی دریای خزر، غرب مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی در استان های گیلان، مازندران، تهران، البرز، قزوین و ارتفاعات زاگرس مرکزی رشد ابر و رگبار پراکنده پیشبینی می شود.

وی اضافه کرد: فردا (۱۸ شهریور) هم در بعضی نقاط سواحل دریای خزر، برخی مناطق استان اردبیل، ارتفاعات رشته کوه البرز و در ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

ضیاییان در ادامه اظهارکرد: طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۱۹، ۲۰ و ۲۱ شهریور) در بعضی نقاط شمال غرب، برخی نقاط سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار باران و رعد و برق و وزش باد موقت دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور بخصوص منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیشبینی می شود، اظهار داشت: از فردا تا آخر هفته دمای هوا در نوار شمالی کاسته می شود و حدود ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد خنک تر می شود.

ضیاییان در انتها درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۸ شهریور) صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۱۹ شهریور) هم صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.





منبع:

1399/06/17
12:46:32
5.0 /5
1429
تگهای خبر: آسمان , باد , باران , دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است