وقوع گرد و خاك در زابل و خوزستان

وقوع گرد و خاك در زابل و خوزستان گل بخر: مدیركل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از احتمال وقوع گرد و خاك در جنوب غرب كشور خصوصاً در استان خوزستان و در جنوب شرق كشور خصوصاً در منطقه زابل طی امروز و فردا (22 و 23 خردادماه) آگاهی داد.



احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهاركرد: بر طبق آخرین خروجی مدلهای هواشناسی، امروز(۲۲ خردادماه) در ساعات پس از ظهر و اوایل شب در بعضی نقاط استان های واقع در شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر، دامنه های زاگرس مركزی و دامنه های البرز غربی و مركزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی افزود: از فردا تا یكشنبه آینده (۲۳ تا ۲۶ خردادماه) در بعضی نقاط استان های واقع در نوار شمالی در ساعات پس از ظهر رگبار پراكنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیركل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی اظهاركرد: امروز (۲۲ خردادماه) در شرق كشور خصوصاً منطقه زابل و از پس از ظهر امروز طی روز آینده در جنوب غرب كشور در استان خوزستان در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاك پیش بینی می شود.

وظیفه با اشاره به این كه امشب هوای تهران صاف تا كمی ابری است، اظهار داشت: فردا ( ۲۳ خردادماه) آسمان پایتخت صاف تا كمی ابری، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. در این روز دمای تهران در گرمترین زمان به ۳۶ درجه سانتیگراد و در خنك ترین زمان به ۲۴ درجه سانتیگراد می رسد همین طور پس فردا (۲۴ خردادماه) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری با بیشترین و كمترین دمای ۳۴ و ۲۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.





منبع:

1398/03/22
15:37:25
5.0 /5
4494
تگهای خبر: آسمان , باد , باران , بو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است