افزایش موقتی غلظت آلاینده ها در هوای تهران طی امروز

افزایش موقتی غلظت آلاینده ها در هوای تهران طی امروز به گزارش گل بخر مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش موقتی غلظت آلاینده ها در هوای تهران طی امروز (۱۱ اردیبهشت) اظهار داشت: طی بعد ازظهر بر میزان ابرناكی و سرعت وزش باد طی برخی ساعات افزوده می شود كه در پراكندگی آلاینده ها و بهبود وضعیت كیفیت هوا موثر است.



حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینكه پیش بینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا نشان دهنده كاهش میزان ناپایداری جوی در صبحگاه امروز (۱۱ اردیبهشت) است، اظهار نمود: این شرایط امكان تجمع آلاینده ها در بعضی ساعات را فراهم می آورد.

وی افزود: به تدریج همراه با تغییر شرایط جوی در بعد ازظهر بر میزان ابرناكی و سرعت وزش باد طی برخی ساعات افزوده می شود كه در پراكندگی آلاینده ها و بهبود وضعیت كیفیت هوا موثر است همینطور با وجود افزایش نسبی غلظت آلاینده ها طی برخی ساعات امروز (۱۱ اردیبهشت)، وضعیت كیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم قرار دارد.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران با اشاره به اینكه این شرایط جوی كم وبیش تا فردا (۱۲ اردیبهشت) ادامه دارد، اظهاركرد: طی برخی ساعات بعد ازظهر وزش باد موثر به بزرگی بین ۳ تا ۵ متر بر ثانیه و افزایش ابرناكی پیش بینی می شود.

به گفته شهبازی دمای هوا در پایتخت تا روز آینده روند افزایشی دارد.

وی با اشاره به اینكه بر مبنای نتایج پیش بینی كیفیت هوا، انتظار می رود طی فردا (۱۲ اردیبهشت) افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها بخصوص ذرات معلق مشاهده شود، اظهار داشت: از بعد ازظهر این روز وضعیت كیفیت هوای پایتخت در شرایط بهتری قرار می گیرد.

شهبازی در انتها با اشاره به اینكه كیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ بامداد امروز با میانگین ۵۷ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار نمود: كیفیت هوای الان هم با میانگین ۵۸ همچنان در شرایط سالم می باشد.




1398/02/11
20:26:08
5.0 /5
4593
تگهای خبر: آلاینده , باد , بو , دمای هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است