پیش بینی خیزش گرد و خاك در پایتخت

پیش بینی خیزش گرد و خاك در پایتخت گل بخر: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران اظهار داشت: طبق نتایج پیش بینی كیفیت هوا، وزش باد در بعضی ساعات امروز (۲۰ تیرماه) خیزش گرد و خاك و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.



حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اضافه كرد: پیش بینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی بعد ازظهر امروز (۲۰ تیر) است و در بعضی ساعات وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب غربی - جنوبی انتظار می رود.

وی با اشاره به اینكه بر مبنای نتایج پیش بینی كیفیت هوا، وزش باد در بعضی ساعات طی امروز (۲۰ تیر) سبب خیزش گرد و خاك و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق می شود، خاطرنشان كرد: با تداوم این شرایط جوی طی فردا (۲۱ تیر) برخی ساعات همراه با وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه خواهد بود.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران با اشاره به اینكه بر این اساس انتظار می رود تا فردا (۲۱ تیر) بر غلظت برخی آلاینده ها همچون ذرات معلق به صورت نسبی افزوده شود، اظهار داشت: تا فردا تغییر محسوسی در دما هوای تهران مشاهده نخواهد شد.

شهبازی در انتها با اشاره به اینكه كیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ بامداد امروز با میانگین ۸۳ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار نمود: كیفیت هوای هم اكنون تهران هم با شاخص میانگین ۷۷ همچنان در شرایط سالم می باشد.




1397/04/20
15:23:22
5.0 /5
5298
تگهای خبر: باد , كیفیت , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است