كاهش شدت بارندگی در كشور

كاهش شدت بارندگی در كشور گل بخر: مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دمای نیمه شمالی كشور طی سه روز آینده اطلاع داد و اظهار داشت: فردا (۲۸ اردیبهشت) از شدت بارندگی در كشور كاسته می گردد.



احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا اظهار نمود: بر مبنای تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، امروز ( ۲۷ اردیبهشت) رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و گرد و خاك در مركز و شرق كشورو رگبارهای پراكنده باران در شمال شرق و ارتفاعات البرز شرقی پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارش امروز (۲۷ اردیبهشت) در استان های قم، اصفهان، جنوب مركزی، كهگیلویه و بویراحمد، یزد و خراسان جنوبی پیش بینی می گردد همینطور در بعضی نقاط در شرق و جنوب شرق كشور وزش باد شدید روی می دهد.

مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینكه فردا (۲۸ اردیبهشت) از شدت بارندگی كاسته خواهد شد، اظهار داشت: فردا رگبار باران در استان های كهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، ارتفاعات كرمان و ارتفاعات البرز مركزی روی می دهد.

وظیفه تصریح كرد: فردا (۲۸ اردیبهشت) در شرق و جنوب شرق كشور در بعضی نقاط وزش باد شدید پیش بینی می گردد همینطور در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت) رگبار باران در البرز مركزی و در پس از ظهر در زاگرس مركزی انتظار می رود.

مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهار داشت: نیمه شرقی خلیج فارس و شمال دریای عمان امروز و فردا ( ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت) مواج خواهد بود همینطور دما در نیمه شمالی كشور طی سه روز آینده افزایش می یابد.

وظیفه در انتها در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار نمود: آسمان تهران، فردا (۲۸ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و كمترین دمای پایتخت در این روز ۲۵ و ۱۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد. همینطور آسمان تهران در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت) صاف، در پس از ظهر قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشترین و كمترین دمای ۲۶ و ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.




1397/02/28
15:08:43
5.0 /5
4824
تگهای خبر: آسمان , باد , باران , بو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است