سامانه بارشی جدید از غرب كشور وارد می گردد

سامانه بارشی جدید از غرب كشور وارد می گردد گل بخر: مدیر كل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینكه سامانه بارشی فعال در كشور اواخر وقت فردا(۳۰ فروردین) خارج می شود، از ورود سامانه بارشی جدید در انتها روز جمعه (۳۱ فروردین ماه) اطلاع داد.



احد وظیفه درگفت وگو با ایسنا اظهار نمود: بر مبنای تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی پیش بینی می گردد كه طی امروز (۲۹ فروردین) فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی، بخش هایی از مركز، ارتفاعات البرز مركزی و دامنه های زاگرس در غرب و شمال غرب كشور سبب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت شود.

وی تصریح كرد: شدت بارش ها در مناطقی از خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان، كرمان، و جنوب یزد خواهد بود.

مدیر كل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینكه بارش امروز در مناطق سردسیر و كوهستانی خراسان شمالی و خراسان رضوی به صورت برف و باران پیش بینی می شود، اظهار نمود: فردا (۳۰ فروردین) فعالیت این سامانه در شرق و جنوب شرق كشور همچنان ادامه دارد و سبب رگبار پراكنده، گاهی رعد و برق و وزش باد دراین مناطق خواهد شد.

مدیر كل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینكه از امروز تا روز جمعه (۳۱ فروردین ماه) در نیمه شمالی كشور شاهد افزایش دما بین ۷ تا ۱۲ درجه خواهیم بود، اظهار داشت: طی امروز و فردا خلیج فارس و تنگه هرمز به جهت وزش باد شدید مواج پیش بینی می گردد.

جمعه تهران بارانی می گردد

وظیفه در انتها در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: فردا آسمان تهران صاف همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و كمترین دمای پایتخت دراین روز ۱۸ و ۷ درجه سانتیگراد است. همینطور تهران در روز جمعه ( ۳۱ فروردین) نیمه ابری و دربعد ازظهر ابری با احتمال بارش و وزش باد با بیشترین و كمترین دمای ۲۲ و ۹ درجه سانیتگراد خواهد بود.




1397/01/29
23:14:18
5.0 /5
5115
تگهای خبر: باد , باران , بو , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است