اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیما

اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیما گل بخر: سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای درباره وضعیت جوی منطقه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج اعلام نمود: « هم اكنون در منطقه ابرهای جوششی با ارتفاع پایه ابر حدود ۳۵۰۰ پا (۱۰۰۰ متر) دیده می گردد. از پس از ظهر امروز بر میزان ابرناكی افزوده می گردد و به تدریج بارش در منطقه امدادی پیش بینی می گردد كه در ارتفاعات مه آلود و بارش بصورت برف و با عنایت به وزش باد شدید همراه با كولاك برف است.»



به گزارش گل بخر به نقل از ایسنا در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: «بارش به طور متناوب تا نیمه شب ادامه خواهد داشت كه باعث محدودیت و كاهش دید قائم وافقی می گردد و عملیات پروازی در سطوح میانی و پایین را محدود خواهد نمود. در سطوح پایین جو از نیمه های شب به صورت موقت از میزان پدیده و ابرناكی كاسته می گردد و انتظار می رود كه از بامداد فردا (3 اسفندماه) وضعیت هوا و دید افقی و قائم برای انجام عملیات پروازی مناسب تر شود.
اوایل روز جمعه (4 اسفند) وضعیت هوا به صورت موقت بهتر ولی مجددا از پس از ظهر افزایش ابر و بارش باران و برف پیش بینی می گردد كه تا اواخر وقت روز جمعه ادامه خواهد یافت.

بر اساس مدلهای هواشناسی و داده های رادیو سوند تراز دمای صفر درجه طی امروز و فردا حدود ۷۰۰ میلی باری (۳ كیلومتری از تراز دریا)خواهد بود.»



1396/12/03
14:53:12
5.0 /5
5768
تگهای خبر: باد , هوا , هواشناسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است