تداوم برف و باران در شمال كشور

تداوم برف و باران در شمال كشور گل بخر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و برف در نوار شمالی کشور آگاهی داد و اظهار داشت: از امروز (19 آذر) افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلان شهرها دور از انتظار نیست.



صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: برمبنای تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از امروز (۱۹ آذر) تا اواسط هفته آتی در بیشتر مناطق کشور ماندگاری هوای سرد را انتظار داریم که سبب افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلان شهرها و شهرهای صنعتی خصوصاً تهران، اراک و اصفهان می شود.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت آینده در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش برف و باران رخ می دهد.

ضیاییان با اعلان اینکه فردا (۲۰ آذر) وقوع رگبار باران و در بعضی ساعات بارش برف در استان های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی ادامه دارد، اظهارکرد: طی این روز در شمال آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی و برخی مناطق کرمان بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی روزهای جمعه و شنبه (۲۱ و ۲۲ آذر) بارش پراکنده در بعضی مناطق سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه دارد، اظهار داشت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۳ و ۲۴ آذر) در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام پیش رو داریم.

وی در آخر درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۰ آذر) قسمتی ابری همراه با مه رقیق، به تدریج افزایش ابر، وزش باد و با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۲۱ آذر) نیز نیمه ابری همراه با مه رقیق، وزش باد و در اواخر وقت افزایش ابر با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.





منبع:

1399/09/19
16:38:15
5.0 /5
931
تگهای خبر: آسمان , آلاینده , باد , باران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است