ورود سامانه بارشی جدید به كشور

ورود سامانه بارشی جدید به كشور به گزارش گل بخر مدیركل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی فردا (25 آبان) سامانه بارشی جدید به كشور وارد می شود.



صادق ضیابیان در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه امروز (۲۴ آبان) بارش باران در شرق و جنوب شرق کشور خصوصاً در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان ادامه دارد، اظهار نمود: سامانه بارشی به تدریج از کشور خارج و از فردا (۲۵ آبان) موج بارشی دیگری به ایران وارد می شود.

وی با اعلان اینکه سامانه بارشی جدید جنوب غرب کشور شامل استان های خوزستان، بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد را تحت تاثیر قرار می دهد، اظهار داشت: طی روز دوشنبه (۲۶ آبان) این سامانه تقویت می شود. در جنوب غرب و غرب کشور نیز سبب رقوع گبار و رعد و برق همراه با وزش باد و در بعضی مناطق غرب سواحل خزر و شمال غرب سبب بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد می شود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز سه شنبه (۲۷ آبان) در شمال غرب، سواحل مرکزی و غربی خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز بارش باران گاهی همراه با با رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف رخ می دهد.

ضیاییان افزود: طی روز چهارشنبه (۲۸ آبان) در استان های اردبیل، گیلان، مازندران و شمال آذربایجان شرقی وقوع رگبار باران و در استان های گلستان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی در آخر درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار نمود: آسمان تهران فردا (۲۵ آبان) نیمه ابری تا ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و در حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۲۶ آبان) نیز نیمه ابری تا ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.





منبع:

1399/08/24
22:51:16
5.0 /5
1197
تگهای خبر: آسمان , باد , باران , بو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است