دستور رییس جمهور برای پیگیری فوری طرح های دولت در مبارزه با ریزگردها؛

كلانتری و حجتی عازم خوزستان می شوند

كلانتری و حجتی عازم خوزستان می شوند گل بخر: رییس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر جهاد كشاورزی با دستور رییس جمهور امروز راهی استان خوزستان می شوند.


به گزارش گل بخر به نقل از ایسنا، با دستور حجت الاسلام والمسلمین روحانی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراهی وزیر جهاد كشاورزی برای پیگیری فوری طرحهای اخیر و كوتاه مدت دولت در زمینه مبارزه با ریزگردها راهی استان خوزستان می شوند.
رییس جمهور بامداد دوشنبه در جلسه ویژه بررسی وضعیت آلودگی هوا و مشكل ریزگردها در بخش هایی از مناطق جنوب غربی كشور، ضمن دریافت گزارش آخرین اقدامات انجام شده دستور داد دكتر كلانتری و مهندس حجتی امروز برای نظارت بیشتر و پیگیری فوری طرحها و برنامه های دولت عازم این مناطق شوند.
رئیس جمهور در جلسات اخیر هیات وزیران ضمن بررسی آخرین وضعیت و علل توسعه ریزگردها و آلودگی هوا در بخش هایی از كشور، دستور داده بود علاوه بر برنامه های دراز مدت، اقدامات عاجل و كوتاه مدتی برای مدیریت و كاهش آلودگی محیط زیست در مناطق یاد شده انجام شوند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر جهاد كشاورزی همینطور موظف شدند گزارش اقدامات و هر گونه موانع احتمالی را به دكتر روحانی عرضه كنند.




1396/11/02
14:06:24
5.0 /5
4685
تگهای خبر: آلودگی , حفاظت محیط زیست , محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵

گل بخر

سفارش گل و گیاه

golbekhar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل بخر محفوظ است